zondag 11 mei 2008

Hoe plaats je een reactie?

Het is voor iedereen mogelijk om een reactie op een post (bericht) te plaatsen.
Klik hiervoor op het woord "reacties" onder het bericht.
Nu opent zich een nieuwe pagina, in het omlijnde vak kunt u de tekst schrijven. Zet een punt voor Naam/URL en klik op "Reactie publiceren"
Al bij voorbaat dank voor uw commentaar.
Als er onder een post een getal groter als 0 staat zijn er al reacties geplaatst, door hierop te klikken kan eenieder deze reacties lezen.
Als voorbeeld heb ik onder deze post zelf een commentaar geplaatst.

1 opmerking:

Martoni zei

Tot op dit moment heb ik van twee personen een reactie ontvangen.
Van Jos Bekx ontving ik via de site van Slide.com een commentaar op mijn blog en van Jan en Tiny Timmers ontving ik een reactie via e-mail. Beiden hartelijk dank.

Martien van Nistelrooij